Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil meer weten over Dagje uit Cadeaukaart

Wat is Dagje uit Cadeaukaart precies?

»  Dagje uit Cadeaukaart is een cadeaukaart voor de leukste dagjes uit. De kaarthouder kan met Dagje uit Cadeaukaart tickets kopen voor een dagje uit bij een locatie naar keuze.

 

Waar kan ik Dagje uit Cadeaukaart kopen?

»  U kunt de Dagje uit Cadeaukaart bestellen via deze website. Ook kunt u terecht bij de volgende verkooppunten: Cadeaubon.nlCadeaubonnen.nl en Cadeaukaartbestellen.nl.

 

In welke waarden is Dagje uit Cadeaukaart verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op Dagje uit Cadeaukaart is geen BTW van toepassing.

 

Welke producten kan ik met de dinerbon van Dagje uit Cadeaukaart kopen?

»  U kunt met uw Dagje uit Cadeaukaart online tickets bestellen voor meer dan 40 verschillende locaties.

 

Hoe lang is Dagje uit Cadeaukaart geldig?

»  Dagje uit Cadeaukaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van uw Dagje uit Cadeaukaart kunt u bekijken m.b.v. de saldochecker.

 

Is het mogelijk een dinerbon van Dagje uit Cadeaukaart te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw Dagje uit Cadeaukaart te verlengen.

> Ik heb een vraag over het geven van Dagje uit Cadeaukaart

Hoe kan ik een dinerbon van Dagje uit Cadeaukaart geven?

»  Dagje uit Cadeaukaart geeft u eenvoudig door één van onze verkooppunten te bezoeken of door de cadeaukaart te bestellen op deze website. Dagje uit Cadeaukaart kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de Dagje uit Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

 

Hoe kan ik Dagje uit Cadeaukaart betalen?

» U betaalt uw Dagje uit Cadeaukaart met iDeal of creditcard. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

 

Wat is de levertijd van een Dagje uit Cadeaukaart?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de cadeaukaart dezelfde dag nog via PostNL verstuurd.

 

Kan ik Dagje uit Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de dinerbon die u per e-mail kunt ontvangen. Dit staat echter wel in de planning. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

 

Hoe wordt Dagje uit Cadeaukaart verzonden?

»  Uw bestelde Dagje uit Cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

 

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u Dagje uit Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzendkosten. Bij een aangetekende verzending zijn de verzendkosten €8,60.

 

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, Dagje uit Cadeaukaart wordt altijd gratis in een cadeau envelop aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

 

Ik probeer Dagje uit Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@dagjeuit-cadeaukaart.nl

 

Ik heb een Dagje uit Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@dagjeuit-cadeaukaart.nl

 

> Ik heb een vraag over het inwisselen van Dagje uit Cadeaukaart

Hoe kan ik het saldo van mijn Dagje uit Cadeaukaart opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de saldochecker  om het saldo en de geldigheid van uw Dagje uit Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van uw Dagje uit Cadeaukaart vindt u op de achterzijde.

 

Hoe kan ik een Dagje uit Cadeaukaart inwisselen?

»  Ga naar de dagje uit ticketshop. Hier kunt u kaartjes kopen voor alle aangesloten locaties. U mag zo veel kaartjes bestellen als u zelf wilt. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Dagje uit Cadeaukaart toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u middels Ideal eenvoudig bij.

 

 Moet ik Dagje uit Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de Dagje uit Cadeaukaartkaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar na uitgifte.

 

Kan ik mijn dinerbon van Dagje uit Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Dagje uit Cadeaukaart kan uitsluitend worden ingewisseld bij de online ticketshop.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

 

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de e-mail die u ontvangt na het bestellen van de cadeaukaart vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u Dagje uit Cadeaukaart op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal, Visa en Mastercard betalen. Wanneer u een bestelling doet vanuit een bedrijf kunt u met een factuur betalen. Ook wanneer u via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

 

> Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik cadeaubonnen van Dagje uit Cadeaukaart voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Dagje uit Cadeaukaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen via info@dagjeuit-cadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 752 7320. Indien de bestelling meer dan €300 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,60.

 

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een dinerbon van Dagje uit Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Dagje uit Cadeaukaart. Kijk hiervoor onder het tabblad 'Zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Dagje uit Cadeaukaart via info@dagjeuit-cadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 752 7320.

 

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk Dagje uit Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Dagje uit Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

 

> Ik heb een klacht of opmerking

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op uw klacht reageren.